Je winkelwagen is momenteel leeg
Een paddockstand is een handig hulpmiddel tijdens onderhoud van je motor. Als je geen middenbok op je motorfiets hebt is een paddockstand eigenlijk een onmisbaar hulpmiddel tijdens het smeren van je ketting.
Waarvoor gebruik je een paddockstand?
Een paddockstand of paddock standaard gebruik je om het achterwiel en eventueel het voorwiel van je motorfiets van de grond te tillen zodat deze rondgedraaid kan worden. Dit is handig wanneer je onderhoud uitvoert aan bijvoorbeeld je ketting en tandwielen of aan je remmen.
Welke soorten paddockstands zijn er?
Je hebt verschillende soorten paddockstands. Zo zijn er paddockstands waarvoor je een bobbin (soort bout met adapter erop) in je achterbrug kunt draaien. Deze hebben een soort vork die in de bobbin haakt. Ook heb je universele paddockstands die je op vrijwel elke rechte achterbrug kunt gebruiken.
Het platform is bedekt met rubber om je Motorfiets te beschermen en de veren zorgen voor de veiligheid van je motor tijdens onderhoud en reparaties.
Werkplaats standaard voor BMW Serie K en S, R nine T-modellen met een enkele arm (linkse handgreep) geleverd met een as van 53,5 mm
Werkplaats standaard voor alle Ducati Achterbrug enkelzijdige Achterbrug enkelzijdige standaard D with pin 25,5 fit on Ducati: 748, 916, 996, 998, 848 but also Monster 796, S2R, S4R, HYPERMOTARD and MULTISTRADA
Werkplaats standaard voor alle Ducati Achterbrug enkelzijdige Achterbrug enkelzijdige standaard D with pin 40,5 fit on Ducati
Werkplaats standaard voor alle Honda Achterbrug enkelzijdige D met pin 28,5 fit on All Honda CB1000R VFR / VFR V TECH
Werkplaatsstandaard voor alle Triumph / KTM 1290 met enkele arm, geleverd met een 27,5 mm as. De standaard is geschikt voor motoren met een achterbrug met holle as. Het zorgt voor een veiligere grip van het voertuig.
Middenboklift met specifieke steun voor vele Motoren. Met de middenbok kunt u uw motor snel en eenvoudig tot 15 cm optillen of verplaatsen in de smalste garages.